10X_Sales_Game_Changer_640x220

Правилото 10Х – променя правилата на играта в продажбите

Хей, не искам живота ви да е изпълнен с посредствени хора, търсещи посредствени неща и предприемащи посредствени действия! Имате нужда от живот, изпълнен с доминатори, хора, които променят правилата и такива, които предприемат масивни действия. Трябва да изпробвате собствените си лимити и ще се изумите от способностите си и истинския си потенциал. Готови ли сте да живеете живот по 10 и да се включите в това приключение по 10?

Вижте, живеем в екстремни времена и вече не можете да си позволите отношението на „бизнес както обикновено“. Няма да доминирате в сегашната икономическа среда без сериозна промяна в правилата на играта. Вие, вашият бизнес, вашата идея, вашето семейство и мечтите ви няма да процъфтят ако се придържате към стари методи и инструменти за развиване на бизнеса си. Трябва ви правилото по 10 и трябва да се посветите веднага на това да предприемете действия по 10.

Вашият бизнес е различен днес и различното време изисква различни действия, различно отношение и различен набор от инструменти. Когато дойде време да промените подхода си, познатата поговорка е: „просто се върни към основите.“ Това наивно мислене ще се окаже убийствено за бизнеса и успеха ти. Потенциалните клиенти не са готови да вземат решение, лесните кредити изчезнаха и „средната класа“ бива очуквана по-тежко от всякога от безработица, лоши световни новини и икономическа нестабилност.

Тези пазарни условия изискват от вас и хората ви да мислите и действате много над нормалното и ни най-малко както обичайно. Играта се промени и сега трябва да промените и своята игра, за да постигнете напредък. Не търсете „най-добри практики“, които ще ви разграничат от конкуренцията.

 

Ако правите това, което сте правили и миналата година или нещо дори и малко подобно, ще откриете, че се връщате назад и дори може да спрете да съществувате! Трябва да предприемате масивни действия 10Х и да направите бизнеса, идеята или продукта си толкова известни, че хората да мислят само за вас, когато знаят какво предлагате.

За да постигнете това, трябва да определите какво най-добрите ви конкуренти не са готови да направят и го направете. Това не само ще ви помогне да оцелеете, но и да спечелите пазарен дял и да достигнете 10Х нива на успех. Тук говорим за това да отидете далеч отвъд основите и да насадите нови действия за продажбите и управлението. И отново, това не е „бизнес както обикновено“, а бизнес по нови правила.

Седнете с мениджърите си и изберете всяко действие, което може да донесе резултати, например „последващ контакт“. След това определете какво конкуренцията ви няма да направи по отношение на последващия контакт. Да кажем, че отговорите са: 1) няма да се обадят веднага, чакат да мине ден, 2) няма да направят лични посещения и 3) мениджърите не правят обаждания. Тези три отговора ви показват точно кои действия трябва да предприемете веднага. Тези три действия, които ще променят играта. И не може просто да предприемете тези действия, трябва да го направите при нива по 10 и да изригнете в пазара. И малък съвет: „Колкото по-неприемлив е отговора, толкова по успешни ще са резултатите.“

 

Престанете да търсите посредственото, престанете да търсите „най-добрите практики“, престанете да се връщате към основите. Започнете да търсите „Практики, които променят играта“, които ще отведат вас и бизнеса ви на съвсем различно ниво от останалите – ниво по 10.

 

Бъдете велики, нищо друго не се отплаща … особено,

ГК

През юни стотици се запознаха на живо с Грант Кардон

GRANT CORDON 279На 18-ти юни в Парк Хотел Москва се състоя дългоочаквания семинар с изключително успешния предприемач, гуру в света на продажбите и бестселър автор на Ню Йорк Таймс – Грант Кардон. Повече от 250 мениджъри, предприемачи и експерти, практикуващи в областта на продажбите, имаха възможност да почерпят отблизо от харизматичния и изпълнен с много практически съвети стил на предприемача основал и ръководещ 4 мултимилионни компании. В типичния си увлекателен стил Кардон разкри своето разбиране и рецепта за успех в живота. Той препоръча на родната публика да не залага на по-ниски цели и винаги да се стреми към високи постижения.

 Американският предприемач сподели, че според него, първата стъпка към успеха е привличането на внимание. Сред причините за неуспеха пък открои залаганите от ранно детство стереотипи, които продължават да работят и управляват поведението в живота на възрастния. Той допълни, че в света няма недостиг на пари и просто трябва да се намерят пътищата до тях. Грант Кардон представи правила за успешна дипломация в общуването и наблегна на важността на доверието в нея.

Особено внимание бе обърнато в края на събитието, когато гостите на семинара – Детелина Смилкова (Вицепрезидент на ВУЗФ) и Мартин Сребров (новатор, избран от сп. FORBES за един от най-успешните млади български предприемачи) говориха за постигането на успех в България, върху ежедневното обучение и усъвършенстване като неделима част от пътя към успеха, за нуждите на съвременния бизнес от подготвени млади хора с умения, нагласа и работна етика, които да донесат на тях и компанията растежа, към който се стремят. В рамките на събитието беше представена и съвместната магистърска програма на ВУЗФ и Грант Кардон ЦИЕ,която стартира от учебната 2015/2016 година с фокус за развитие на настоящи и бъдещи мениджъри в продажбите, а също и предприемачи, защото както казва Грант: „Основната причина, поради която бизнесите се провалят, е когато идеите на компанията не са продадени достатъчно бързо, в достатъчно големи количества и на достатъчно добри цени.»

Сред гост-лекторите се отличи присъствието на една от най-успешните бизнес дами в България – Саша Безуханова, която изтъкна, че споделя като висша ценност в своя живот преследването на свободата за щастие. Събитието бе осъществено в партньорство с Българската търговско-промишлена палата в чест на 120-годишнината от създаването ѝ.