Грант Кардон и Home2U предлагат стаж и възможност за работа на магистрите-търговци на ВУЗФ

За тези, които искат да обединят теоретични знания с практичен опит

С учебната 2015/2016 година стартира новата и уникална по рода си магистърска програма на ВУЗФ в сътрудничество с Грант Кардон – Продажби и Бизнес Финанси, базирана на онлайн платформата за обучения Cardone University, по която се обучават компании от Fortune 500 до отделни предприемачи. Ако продажбите са кръвта на организацията, търговските мениджъри са сърцето и душата. С програмата – „Продажби и бизнес финанси» студентите ще придобият уменията, необходими да управляват и мотивират екип от търговци и да бъдат лидери във всеки бизнес. Като част от проекта, Home2U ще даде възможност на всеки студент, посветил се на идеята да стане майстор в сферата на продажбите, да участва в стажантска програма с възможност за работа.

Повече информация можете да намерите на сайта на ВУЗФ: http://grantcardone.vuzf.bg/ или на телефон: +359/2/4015829, 4015811, а също и в офиса на Home2You.

10X_Sales_Game_Changer_640x220

Правилото 10Х – променя правилата на играта в продажбите

Хей, не искам живота ви да е изпълнен с посредствени хора, търсещи посредствени неща и предприемащи посредствени действия! Имате нужда от живот, изпълнен с доминатори, хора, които променят правилата и такива, които предприемат масивни действия. Трябва да изпробвате собствените си лимити и ще се изумите от способностите си и истинския си потенциал. Готови ли сте да живеете живот по 10 и да се включите в това приключение по 10?

Вижте, живеем в екстремни времена и вече не можете да си позволите отношението на „бизнес както обикновено“. Няма да доминирате в сегашната икономическа среда без сериозна промяна в правилата на играта. Вие, вашият бизнес, вашата идея, вашето семейство и мечтите ви няма да процъфтят ако се придържате към стари методи и инструменти за развиване на бизнеса си. Трябва ви правилото по 10 и трябва да се посветите веднага на това да предприемете действия по 10.

Вашият бизнес е различен днес и различното време изисква различни действия, различно отношение и различен набор от инструменти. Когато дойде време да промените подхода си, познатата поговорка е: „просто се върни към основите.“ Това наивно мислене ще се окаже убийствено за бизнеса и успеха ти. Потенциалните клиенти не са готови да вземат решение, лесните кредити изчезнаха и „средната класа“ бива очуквана по-тежко от всякога от безработица, лоши световни новини и икономическа нестабилност.

Тези пазарни условия изискват от вас и хората ви да мислите и действате много над нормалното и ни най-малко както обичайно. Играта се промени и сега трябва да промените и своята игра, за да постигнете напредък. Не търсете „най-добри практики“, които ще ви разграничат от конкуренцията.

 

Ако правите това, което сте правили и миналата година или нещо дори и малко подобно, ще откриете, че се връщате назад и дори може да спрете да съществувате! Трябва да предприемате масивни действия 10Х и да направите бизнеса, идеята или продукта си толкова известни, че хората да мислят само за вас, когато знаят какво предлагате.

За да постигнете това, трябва да определите какво най-добрите ви конкуренти не са готови да направят и го направете. Това не само ще ви помогне да оцелеете, но и да спечелите пазарен дял и да достигнете 10Х нива на успех. Тук говорим за това да отидете далеч отвъд основите и да насадите нови действия за продажбите и управлението. И отново, това не е „бизнес както обикновено“, а бизнес по нови правила.

Седнете с мениджърите си и изберете всяко действие, което може да донесе резултати, например „последващ контакт“. След това определете какво конкуренцията ви няма да направи по отношение на последващия контакт. Да кажем, че отговорите са: 1) няма да се обадят веднага, чакат да мине ден, 2) няма да направят лични посещения и 3) мениджърите не правят обаждания. Тези три отговора ви показват точно кои действия трябва да предприемете веднага. Тези три действия, които ще променят играта. И не може просто да предприемете тези действия, трябва да го направите при нива по 10 и да изригнете в пазара. И малък съвет: „Колкото по-неприемлив е отговора, толкова по успешни ще са резултатите.“

 

Престанете да търсите посредственото, престанете да търсите „най-добрите практики“, престанете да се връщате към основите. Започнете да търсите „Практики, които променят играта“, които ще отведат вас и бизнеса ви на съвсем различно ниво от останалите – ниво по 10.

 

Бъдете велики, нищо друго не се отплаща … особено,

ГК

През юни стотици се запознаха на живо с Грант Кардон

GRANT CORDON 279На 18-ти юни в Парк Хотел Москва се състоя дългоочаквания семинар с изключително успешния предприемач, гуру в света на продажбите и бестселър автор на Ню Йорк Таймс – Грант Кардон. Повече от 250 мениджъри, предприемачи и експерти, практикуващи в областта на продажбите, имаха възможност да почерпят отблизо от харизматичния и изпълнен с много практически съвети стил на предприемача основал и ръководещ 4 мултимилионни компании. В типичния си увлекателен стил Кардон разкри своето разбиране и рецепта за успех в живота. Той препоръча на родната публика да не залага на по-ниски цели и винаги да се стреми към високи постижения.

 Американският предприемач сподели, че според него, първата стъпка към успеха е привличането на внимание. Сред причините за неуспеха пък открои залаганите от ранно детство стереотипи, които продължават да работят и управляват поведението в живота на възрастния. Той допълни, че в света няма недостиг на пари и просто трябва да се намерят пътищата до тях. Грант Кардон представи правила за успешна дипломация в общуването и наблегна на важността на доверието в нея.

Особено внимание бе обърнато в края на събитието, когато гостите на семинара – Детелина Смилкова (Вицепрезидент на ВУЗФ) и Мартин Сребров (новатор, избран от сп. FORBES за един от най-успешните млади български предприемачи) говориха за постигането на успех в България, върху ежедневното обучение и усъвършенстване като неделима част от пътя към успеха, за нуждите на съвременния бизнес от подготвени млади хора с умения, нагласа и работна етика, които да донесат на тях и компанията растежа, към който се стремят. В рамките на събитието беше представена и съвместната магистърска програма на ВУЗФ и Грант Кардон ЦИЕ,която стартира от учебната 2015/2016 година с фокус за развитие на настоящи и бъдещи мениджъри в продажбите, а също и предприемачи, защото както казва Грант: „Основната причина, поради която бизнесите се провалят, е когато идеите на компанията не са продадени достатъчно бързо, в достатъчно големи количества и на достатъчно добри цени.»

Сред гост-лекторите се отличи присъствието на една от най-успешните бизнес дами в България – Саша Безуханова, която изтъкна, че споделя като висша ценност в своя живот преследването на свободата за щастие. Събитието бе осъществено в партньорство с Българската търговско-промишлена палата в чест на 120-годишнината от създаването ѝ.