Грант Кардон и Home2U предлагат стаж и възможност за работа на магистрите-търговци на ВУЗФ

За тези, които искат да обединят теоретични знания с практичен опит

С учебната 2015/2016 година стартира новата и уникална по рода си магистърска програма на ВУЗФ в сътрудничество с Грант Кардон – Продажби и Бизнес Финанси, базирана на онлайн платформата за обучения Cardone University, по която се обучават компании от Fortune 500 до отделни предприемачи. Ако продажбите са кръвта на организацията, търговските мениджъри са сърцето и душата. С програмата – „Продажби и бизнес финанси» студентите ще придобият уменията, необходими да управляват и мотивират екип от търговци и да бъдат лидери във всеки бизнес. Като част от проекта, Home2U ще даде възможност на всеки студент, посветил се на идеята да стане майстор в сферата на продажбите, да участва в стажантска програма с възможност за работа.

Повече информация можете да намерите на сайта на ВУЗФ: http://grantcardone.vuzf.bg/ или на телефон: +359/2/4015829, 4015811, а също и в офиса на Home2You.

10X_Sales_Game_Changer_640x220

Правилото 10Х – променя правилата на играта в продажбите

Хей, не искам живота ви да е изпълнен с посредствени хора, търсещи посредствени неща и предприемащи посредствени действия! Имате нужда от живот, изпълнен с доминатори, хора, които променят правилата и такива, които предприемат масивни действия. Трябва да изпробвате собствените си лимити и ще се изумите от способностите си и истинския си потенциал. Готови ли сте да живеете живот по 10 и да се включите в това приключение по 10?

Вижте, живеем в екстремни времена и вече не можете да си позволите отношението на „бизнес както обикновено“. Няма да доминирате в сегашната икономическа среда без сериозна промяна в правилата на играта. Вие, вашият бизнес, вашата идея, вашето семейство и мечтите ви няма да процъфтят ако се придържате към стари методи и инструменти за развиване на бизнеса си. Трябва ви правилото по 10 и трябва да се посветите веднага на това да предприемете действия по 10.

Вашият бизнес е различен днес и различното време изисква различни действия, различно отношение и различен набор от инструменти. Когато дойде време да промените подхода си, познатата поговорка е: „просто се върни към основите.“ Това наивно мислене ще се окаже убийствено за бизнеса и успеха ти. Потенциалните клиенти не са готови да вземат решение, лесните кредити изчезнаха и „средната класа“ бива очуквана по-тежко от всякога от безработица, лоши световни новини и икономическа нестабилност.

Тези пазарни условия изискват от вас и хората ви да мислите и действате много над нормалното и ни най-малко както обичайно. Играта се промени и сега трябва да промените и своята игра, за да постигнете напредък. Не търсете „най-добри практики“, които ще ви разграничат от конкуренцията.

 

Ако правите това, което сте правили и миналата година или нещо дори и малко подобно, ще откриете, че се връщате назад и дори може да спрете да съществувате! Трябва да предприемате масивни действия 10Х и да направите бизнеса, идеята или продукта си толкова известни, че хората да мислят само за вас, когато знаят какво предлагате.

За да постигнете това, трябва да определите какво най-добрите ви конкуренти не са готови да направят и го направете. Това не само ще ви помогне да оцелеете, но и да спечелите пазарен дял и да достигнете 10Х нива на успех. Тук говорим за това да отидете далеч отвъд основите и да насадите нови действия за продажбите и управлението. И отново, това не е „бизнес както обикновено“, а бизнес по нови правила.

Седнете с мениджърите си и изберете всяко действие, което може да донесе резултати, например „последващ контакт“. След това определете какво конкуренцията ви няма да направи по отношение на последващия контакт. Да кажем, че отговорите са: 1) няма да се обадят веднага, чакат да мине ден, 2) няма да направят лични посещения и 3) мениджърите не правят обаждания. Тези три отговора ви показват точно кои действия трябва да предприемете веднага. Тези три действия, които ще променят играта. И не може просто да предприемете тези действия, трябва да го направите при нива по 10 и да изригнете в пазара. И малък съвет: „Колкото по-неприемлив е отговора, толкова по успешни ще са резултатите.“

 

Престанете да търсите посредственото, престанете да търсите „най-добрите практики“, престанете да се връщате към основите. Започнете да търсите „Практики, които променят играта“, които ще отведат вас и бизнеса ви на съвсем различно ниво от останалите – ниво по 10.

 

Бъдете велики, нищо друго не се отплаща … особено,

ГК

През юни стотици се запознаха на живо с Грант Кардон

GRANT CORDON 279На 18-ти юни в Парк Хотел Москва се състоя дългоочаквания семинар с изключително успешния предприемач, гуру в света на продажбите и бестселър автор на Ню Йорк Таймс – Грант Кардон. Повече от 250 мениджъри, предприемачи и експерти, практикуващи в областта на продажбите, имаха възможност да почерпят отблизо от харизматичния и изпълнен с много практически съвети стил на предприемача основал и ръководещ 4 мултимилионни компании. В типичния си увлекателен стил Кардон разкри своето разбиране и рецепта за успех в живота. Той препоръча на родната публика да не залага на по-ниски цели и винаги да се стреми към високи постижения.

 Американският предприемач сподели, че според него, първата стъпка към успеха е привличането на внимание. Сред причините за неуспеха пък открои залаганите от ранно детство стереотипи, които продължават да работят и управляват поведението в живота на възрастния. Той допълни, че в света няма недостиг на пари и просто трябва да се намерят пътищата до тях. Грант Кардон представи правила за успешна дипломация в общуването и наблегна на важността на доверието в нея.

Особено внимание бе обърнато в края на събитието, когато гостите на семинара – Детелина Смилкова (Вицепрезидент на ВУЗФ) и Мартин Сребров (новатор, избран от сп. FORBES за един от най-успешните млади български предприемачи) говориха за постигането на успех в България, върху ежедневното обучение и усъвършенстване като неделима част от пътя към успеха, за нуждите на съвременния бизнес от подготвени млади хора с умения, нагласа и работна етика, които да донесат на тях и компанията растежа, към който се стремят. В рамките на събитието беше представена и съвместната магистърска програма на ВУЗФ и Грант Кардон ЦИЕ,която стартира от учебната 2015/2016 година с фокус за развитие на настоящи и бъдещи мениджъри в продажбите, а също и предприемачи, защото както казва Грант: „Основната причина, поради която бизнесите се провалят, е когато идеите на компанията не са продадени достатъчно бързо, в достатъчно големи количества и на достатъчно добри цени.»

Сред гост-лекторите се отличи присъствието на една от най-успешните бизнес дами в България – Саша Безуханова, която изтъкна, че споделя като висша ценност в своя живот преследването на свободата за щастие. Събитието бе осъществено в партньорство с Българската търговско-промишлена палата в чест на 120-годишнината от създаването ѝ.

sow12042014

Ако искаш този клиент, внимавай с маниерите си

Ако искаш да искараш повече пари, трябва да внимаваш с маниерите си.

Не ми казвай „братко“, не ме наричай „приятелче“ и не ме наричай „друже“, само защото приех да сме приятели във Фейсбук или защото ме следваш в Туитър или Инстаграм.

 

Аз съм един от най-неформалните бизнесмени, които ще срещнеш, но все пак трябва да внимаваш с маниерите си пред мен.

 

О, да, маниерите не са само за другата страна. Те са за теб! И ако ме наричаш сър или Г-н Кардон ще ти донесе пари.

 

Маниерите се превръщат в изгубено изкуство, но са знак за професионализъм и уважение и ще те отведат далеч в шансовете ти в бизнеса и професионалния свят.

 

По-долу са 12 маниера, които да спазваш редовно:

 

  1. Използвай фамилията с Г-н, Сър, Г-це или Г-жо. Независимо колко добре познаваш човека, обръщайки се към него или нея с Г-н или Г-жо показва уважение и говори за готовност за обслужване. Независимо колко пъти клиента каже: „казвай ми Джим“, няма да навреди да продължиш с Г-н или Г-жо.
  2. Използвай „да, сър“ и „не, сър“. Превърнахме се в култура на почти пълно пренебрегване на формалността. Но когато хората купуват продукт или услуга, тяхната позиция трябва да се повиши, независимо от възрастта им. Като купувачи, те са в авторитетна позиция. Не сте равни и „да, сър“ и „не, сър“ потвърждава, че знаеш това.
  3. Казвай „за мен е удоволствие“. Вместо да отговаряш на клиентско запитване с „няма проблем“, ентусиазираното „за мен е удоволствие“ показва желанието ти да помагаш.
  4. Предложи „благодаря за времето Ви“. Помни, че времето е ценно. Да благодариш на клиентите за тяхното внимание в началото и края на разговора показва признателност, съпричастие и разбиране. Никога не казвай: „Не искам да губя нито Вашето нито моето време“. Твоето време не е важно. Тяхното е.
  5. Не прекъсвай. Хората обслужващи клиент често правят грешката като слушат, за да отговорят, но не и да разберат. Разбирането трябва да е приоритет. Прекъсването е знак за неуважение и никога не подобрява връзката.
  6. Дай пълно потвърждение. Преди да отговориш на клиента за каквото и да е, потвърди като потвориш забележките им с думи като: „Благодаря, че ми казахте това и съм съгласен с Вас“. Само ако слушаш без да направиш това, може да накара купувача да се чувства нечут и неуважен.
  7. Присъствай. Изпращането на съобщения, отговарянето на обаждания или вършене на други неща, докато обслужваш клиент, не е мултитаскинг. Това е мулти-грубост и ще ти струва мулти-милиони. Отдели на човека, застанал пред теб, пълното си внимание.
  8. Кажи „благодаря“. След това добави благодаря и благодаря отново! Никога не можеш да благодариш достатъчно на клиентите. Използвай всяко възможно средство да покажеш благодарност. Прати съобщение на човека 10 секунди след като сте раговаряли, след това се обади, прати имейл и отнова кажи лично „благодаря“. Ако след това последва и ръчно изразено „благодаря“, това е най-добрия начин да изразиш благодарност. Съобщението: „Искам само да Ви кажа още веднъж колко Ви ценя като клиент“ е доста силно твърдение.
  9. Не забравяй „Извинете“. Това е просто нещо естествено. Ако достигнеш до някого и навлезеш във физическото му пространство, потвърди това, като кажеш „Извинете“. Това е признак на уважение. Също и ако влезеш в стая, в която хората разговарят, това е учтивия начин да те забележат и да отговорят бързо на въпроса ти.
  10. Отвори вратата. Никога не бъди първия, който ще прекрачи прага. Задръж вратата за всички, независимо от позицията им. Хората с маниери са отговорни хора, които търсят възможности да се отнесат прилично с околните. Задържането на вратата за непознат е акт на вежливост.
  11. Опитай да кажеш: „Ще се радвам да намеря отговора за теб“. Не е професионално да кажеш: „Не знам“. Дори и да е вярно, пак е проява на лош вкус. „Не знам“ може да звучи като все едно не те е грижа. Отговори със: „Чудесен въпрос. Ще го разбера за Вас.“ Това показва желание да обслужиш клиентите и да отговориш на въпросите им.
  12. Добави: „Чест е за мен да работя с Вас“. Изрази признателност и накрай клиентите да се почустват важни. Ако не можеш да изразиш това искрено, тогава нека друг работи с този клиент.

 

Маниерите не са просто нещо, което родителите ти са смятали за важно, нито пък са остарял социален протокол. В света на парите и икономиката, добрите маниери се възнаграждават, а  лошите – наказват. Наблюдавай хората, които печелят много и ще видиш как добрите бизнес маниери са техен навик.